Jakso tosiaan vaihtui ja nyt pitäisi tehdä täysillä lopputyötä.. Viikko mennyt ja minulta puuttuu edelleen lopputyön malli. Iikk!! Eniten kuitenkin mieltä painaa keskeneräiset näyttelytyöt. Olin taas viime viikonlopun ja tällä kertaa myös alkuviikon laivalla duunissa. Näyttelytöiden viimeistelyyn yritin keskittyä loppuviikon 3 päivää ja mieleni alkaa pikkuhiljaa rauhoittua niiden osalta.941833.jpg

Nyt pitäisi siis pystyä keskittymään vain ja ainoastaan lopputyön suunnitteluun.. Mielessä on kuitenkin miljoona muuta työtä kuten työssäoppimisen portfolio, markkinoinnin tehtävät, taidehistorian oppimispäiväkirja, keskeneräiset mekot, näyttelyn mainos ja kutsuvierastilaisuuden sponsoreiden hankinta.. sekä mielen perukoilla lopputyön mallin suunnittelu. ;o)

Kaikista pahinta kuitenkin on, että olen kerrankin viikonlopun vapaalla ja tänään on ehkä vuoden parhaimmat bileet Åbo Discotekissa. Paikalla on Turun koko kerma  ja minä kirjoitan kotona lauantai-iltana blogia punaviiniä juoden. Olen varmaankin tulossa vanhaksi.941857.jpg

941867.jpg

Kävin pari viikkoa sitten tutustumassa Moskovaan ja katsomassa miltä muoti näyttää siellä. Ihastuin kaupunkiin aivan mielettömästi, mutta hintataso oli pöyristyttävä. Huh huh!! Tapani mukaan kiersin Louis Vuittonit, Guccit, Moschinot etc. ja totesin, että merkkivaatteissa on noin 50% Moskova-lisä. Jopa minä osasin olla shoppailematta mitään ja se vaatii jo paljon.. ;o) Ihmisten vaatetuksesta voin todeta sen verran, että rahalla ei aina saa hyvää makua.

Nyt selailemaan muotilehtiä ja nauttimaan vuoden -98 Montecillosta..