685293.jpg

Tässä minä, Heidi, toukokuun lopulla Sveitsin Brunnenissä. Ajoimme Italiasta Foxtownin Designer Outletiin ja poikkesimme lounaalla tässä ihastuttavassa kaupungissa matkalla Zurichiin. Olen hulluna Guccin, Louis Vuittonin ja Chanelin laukkuihin, korkokenkiin ja muihin asusteisiin. Voi lompakkoparkaa...

685501.jpg

Eli minä, Heidi, rakastan matkustelua!! Vietän kaiken mahdollisen vapaa-aikani reissaten uusissa paikoissa ja tutustuen uusiin kulttuureihin. Erittäin usein tulee myös tehtyä ostoksia pienissä putiikeissa. Joku on joskus sanonut minun olevan shopaholic.. mitä sekin mahtaa tarkoittaa.. ;o) Matkustellessani käyn myös paikallisissa kangaskaupoissa tekemässä löytöjä ja lennoilla on usein aikaa suunnitella uusia coctail-mekkoja, joita sitten ompelen kotonaollessani pikkutunneille asti.

685429.jpg

Sosiaalisena ihmisenä olen tehnyt promootioita viimeiset seitsemän vuotta useille eri yrityksille. Se on haastavaa ja mielestäni juuri sopivan vaihtelevaa minulle. Tapaan työssäni ihania persoonia ja luon uusia kontakteja. Puhumattakaan kielitaidon kehittymisestä työskennellessäni Itämeren valkoisilla laivoilla.

685438.jpg

Haaveenani opintojen päätyttyä on päästä lentoemännäksi , jotta voisin ruokkia matkustusintoani sekä jossain vaiheessa jatkaa Fashion Design opintoja muodin pääkaupungissa Milanossa, Istituto Marangonissa. Maa, minne olen aina valmis lähtemään on Italia, Bella Italia! Loma Saapasmaassa antaa jotain kaikille aisteilleni: ihmiset, kieli, ruoka, kulttuuri, maisemat sekä ostoksilla käynti Via Monte   Napoleonella tai Via Della Spigalla.